Strona głównaProgram dla fundacji i stowarzyszeń
 

POKAŻ SIĘ ŚWIATU

Skuteczna reklama w Google

 
 
 
Każda organizacja do prężnego oraz dynamicznego rozwoju potrzebuje wsparcia otoczenia w postaci darczyńców, współpracowników czy podopiecznych.
 
Dzisiejsza technologia daje możliwości zrzeszania ludzi zainteresowanych realizowaną przez Twoją fundację lub organizacje misją nie tylko w obrębie jej siedziby, ale na całym świecie. Możliwość dotarcia do spersonalizowanej grupy odbiorców, dzięki której rozwój przedsięwzięcia stanie się nieunikniony, to szansa, która po zapoznaniu się z tą ofertą znajdzie się w zasięgu ręki.
Skuteczna reklama w Google
40 000 zł miesięcznie na reklamę
 

ILE MOŻESZ ZYSKAĆ?

40 000 zł miesięcznie na reklamę

 
 
 
Jeżeli przystąpisz do programu, możesz liczyć na comiesięczne, darmowe środki na reklamę w wysokości do 40 000 zł.
 
Dzięki temu możesz promować swoją organizację w celu odnalezienia darczyńców, zwerbowania wolontariuszy bądź po prostu zarażania innych swoją misją. Możliwości są nieograniczone, tak duży budżet pozwoli na zrealizowanie praktycznie każdej kampanii reklamowej, a przy tym przedstawi Twoją działalność tysiącom osób. Decyzja co i komu zechcesz przekazać należy tylko i wyłącznie do Ciebie. Ten projekt zrealizujemy od początku do końca wedle Twoich potrzeb!
 

NA CO WYKORZYSTASZ OTRZYMANE ŚRODKI?

Reklama w wynikach wyszukiwania

 
 
 
Przy kreowaniu kampanii reklamowej Twojej organizacji będziemy potrzebowali od Ciebie kilku wskazówek.
 
Odpowiadając na kilka pytań pomożesz nam przygotować kampanię dostosowaną w zupełności do Twoich potrzeb. Spokojnie, w każdej chwili nasz doświadczony zespół służy pomocą oraz radą. W trakcie przygotowywania kampanii zapoznamy się z Twoimi potrzebami oraz zaproponujemy optymalne rozwiązanie.
Reklama w wynikach wyszukiwania
Wymogi uczestnictwa w projekcie
 

WARUNKI UCZESTNICTWA

Wymogi formalne uczestnictwa w projekcie

 
 
 
Każda organizacja chcąca przystąpić do programu powinna spełnić określone warunki. Jeżeli odpowiesz na wszystkie z tych pytań twierdząco to znaczy, że ten program jest dla Ciebie!
 
Czy organizacja jest zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym?
Czy posiada status fundacji, stowarzyszenia lub organizacji pożytku publicznego?
Czy organizacja nie stosuje dyskryminacji oraz w odpowiednio wykorzystuje darowizny?
Czy organizacja posiada swoją witrynę internetową?
Jeżeli nie posiadasz strony internetowej to wykonamy ją za darmo!
 

ZALETY PROPONOWANEJ KAMPANII REKLAMOWEJ

Reklama dostosowana do potrzeb organizacji

 
 
 
 
  • Reklama trafia tylko do potencjalnej grupy docelowej.
  • Środki wykorzystywane są dopiero wtedy, kiedy użytkownik zainteresuje się proponowaną treścią i przejdzie na twoją stronę.
  • Istnieje możliwość wybrania urządzeń na których reklama będzie wyświetlana (komputery, telefony czy tablety, a może wszystkie z nich?).
  • W zależności od grupy docelowej ustalane są dni oraz godziny aktywności reklam, np. reklama kierowana do firm będzie aktywna w godzinach pracy.
  • Analizujemy i modyfikujemy poszczególne elementy kampanii na bieżąco aby zwiększać jej efektywność.
Reklama dostosowana do potrzeb
Efekty kampanii
 

EFEKTY KAMPANII

Średnio 15 000 nowych potencjalnych kontrahentów co miesiąc

 
 
 
Na skuteczność reklamy w Internecie wpływa wiele różnorodnych czynników, dlatego ciężko jednoznacznie określić efekty przed jej rozpoczęciem. Prezentujemy więc uśrednione wyniki przeprowadzonych przez nas kampanii w ujęciu miesięcznym przy budżecie około 40 000 zł.
 
690 000 – wyświetleń reklam co miesiąc
15 000 – wejść na stronę co miesiąc
6 000 – odwiedzin podstrony kontaktu co miesiąc
1100 % – wzrost ruchu na stronie *
* w porównaniu ze statystykami sprzed zastosowania kampanii reklamowych
 

PROCES REALIZACJI

Prosty i czytelny dla klienta

 
 
 
Do sprawnego i skutecznego otrzymania środków oraz jak najefektywniejszego ich wykorzystania niezbędna jest praca doświadczonego zespołu.
 
Proces pozyskiwania funduszy wymaga wielu formalności oraz znajomości procedur, a samo przeprowadzanie kampanii musi odbywać się w sposób odpowiedni, ponieważ nawet po zakwalifikowaniu się do programu środki mogą zostać wstrzymane z powodu ich niewłaściwego wykorzystania.
Proces realizacji reklamy w Google
 

ETAPY KAMPANII

Szybkie i efektywne

 
 
 
Wiedząc, jak ważne jest, aby pozyskane środki przełożyły się na realny rozwój oraz przyniosły jak najwięcej dodatkowych korzyści, przez cały okres trwania umowy będziemy czuwać nad sprawnym oraz efektywnym przebiegiem kampanii reklamowej, wykonując wszystkie niezbędne do tego działania.
 

Umowa i potrzeby

Przy podpisaniu umowy zbierzemy wszystkie potrzebne informacje dotyczące organizacji.

Projekt kampanii

Ustalimy cele kampanii oraz grupę docelową a następnie zaprojektujemy oraz wdrożymy kampanię dostosowaną do potrzeb organizacji.

Optymalizacja kampanii

Na bieżąco będziemy nadzorować przebieg oraz modyfikować jej założenia, aby osiągnąć jak największą efektywność.

Comiesięczny raport

Po każdym przeprowadzonym miesiącu kampanii przygotujemy oraz przekażemy Ci raport obrazujący skuteczność podejmowanych działań.

TO MOŻE CI SIĘ PRZYDAĆ

Narzędzia wspierające działalność fundacji lub stowarzyszenia, które możesz dodatkowo uzyskać przystępując do programu

 
 
 
 

 

Tlenet dla fundacji to pakiet, który zawiera nowoczesną responsywną stronę internetową dostosowaną do Twoich potrzeb oraz niezawodny system do zarządzania organizacją, który usprawni wszystkie procesy w niej zachodzące.

 

Microsoft Office jest pakietem, który obejmuje szereg aplikacji umożliwiających wydajną oraz efektywną pracę. Dzięki niej każdy członek organizacji może dodawać bądź edytować dokumenty w trybie online z dowolnego miejsca oraz urządzenia.

 

Microsoft Azure jest zbiorem zintegrowanych usług dostępnych w nieograniczonej pojemnościowo chmurze obliczeniowej. Dzięki niej organizacje posiadają miejsce do przechowywania danych oraz programów, wykorzystywanych w ich działalności.

JAK DOŁĄCZYĆ DO PROGRAMU?

Aby dołączyć do programu lub zadać pytanie wypełnij poniższy formularz lub skontaktuj się z nami bezpośrednio.

 
 
 
 
 

 

[email protected]
tel. {zobacz}

Białostocki Park Naukowo-Technologiczny
ul. Żurawia 71 lok. 2.32
15-540 Białystok

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!Kontakt

Nasz serwis korzysta z plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to wyrażasz zgodę na ich użycie.